Eye Cream Aroma Organic Hydrating (15 ml)



Крем около очи с екстракт от тиква за дълбоко хидратирана, успокоена и защитена кожа. БЕЗ КОНСЕРВАНТИ.
Околоочният крем Aroma Organic Hydrating интензивно овлажнява нежната кожа около очите, запазвайки влажността й през целия ден. Изглажда линиите, създава усещане за комфорт, омекотява и възвръща жизнеността й. Комбинацията от натурални елементи и овлажняващ и предпазващ комплекс AQUAXYL ТМ защитава фината кожа от вредното въздвйствие на околната среда.
Козметичните продукти без консерванти са важна част от здравословния начин на живот. Употребата на натурални продукти намалява възможността от предизвикване на алергични реакции. Те притежават свойството да проникват дълбоко в кожата, предотвратяват стареенето, подобряват структурата на тъканите и регулират обмяната на веществата. Редовно третираната с тях кожа изглежда млада, гладка и мека.”


Много съм доволна от това околоочно кремче – икономично, с удобен апликатор, приятна консистенция, без аромат. Ползвам го вече около месец и засега ми се отразява много добре – не се е появило подуване, сърбеж или парене, хидратира добре и попива лесно и бързо… Въобще отговаря на всичките ми изисквания за околоочен крем, плюс това е и евтин (около 4 лв.) и най-важното: български е! Аз си падам малко националист и винаги много се радвам когато попадна на качествен български продукт. Не мога да кажа, че има някакъв невероятен ефект върху кожата ми, но пък хидратира добре, на мен основно за това ми трябва и в този смисъл си върши работата перфектно.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...