Schwartzkopf Gliss Color Shine & Protect Shampoo (400 ml)

Страхотен шампоан за боядисана коса с течни кристали. Взех промоционална опаковка от 400 мл, която вървеше в комплект с балсам за боядисана коса (200 мл) за цена от порядъка на 6-7 лв. Останах очарована  и от двата продукта - измиват добре, косата ми се разресва по-лесно, става мека, лъскава и по-обемна. Не ми причиняват сърбежи или кожни раздразнения. Това са може би най-добрите шампоан и балсам от тяхната ценова категория, на които съм попадала. И не на последно място - мирише много приятно.

Ето какво пише на опаковката: 
Имате ли боядисана или изрусена коса? Шампоанът ЗАЩИТА И БЛЯСЪК НА ЦВЕТА с течни кристали, UV-комплекс и система за клетъчно възстановяване Cell Repair защитава боядисаната коса и й придава великолепен интензивен блясък на цвета.
Не знам доколко написаното е вярно - нито мога да преценя дали наистина има УВ филтър, нито дали запазва за по-дълго интензивността на цвета (косата ми е боядисана в ярко червено и както знаете подобни нюанси бързо се отмиват и почти нищо не може да помогне за кой-знае колко продължително запазване на цвета). Но определено косата ми изглежда видимо по-добре с него, отколкото с други подобни шампоани от същия клас.

2 коментара:

  1. Деси каза...

    Радвам се, че си направила успешна покупка. При мен този шампоан се оказа разочарование, защото много ми слегна и буквално залепи за скалпа иначе обемната къдрава коса, която дори не можа да оформи къдрици след него.

  2. Vorpax каза...

    Аз затова избягвам да пиша за шампоани - там нещата са много индивидуални и това, което се харесва на даден човек за друг е пълно разочарование :)

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...