Маска за коса Avon Planet Spa Himalayan Goji Berry conditioning hair repair mask (150 ml)



Хубава маска за коса, на приемлива цена (ако я хванете на промоция). Не забелязах някакъв смайващ ефект върху косата си, но плюсовете са че не ми омазни допълнително и без това мазната коса, не я слепва и помага за по-лесното й разресване. Ароматът е ненатрапчив, типичен за "спа" продуктите, но на мен не ми допадна - все едно съм стрила между пръстите си току-що откъснати тъмно зелени листа (в аромата няма и помен от боровинка, в случай че очаквате това). За сравнение маската на Avon с маслина ми харесва малко повече, макар че и нея не усетих като "най-добрата за мен маска". И друг път съм го споменавала, но пак ще уточня моя тип коса - права, с тънък косъм, боядисвана в наситено червен цвят и лесно омазняваща се.
Можете да видите химическия състав като кликнете върху снимката:

0 коментара:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...