Червило Golden Rose 2000 (4,2 g)

Производител: Еркул Козметик АД, Турция
Вносител: Ай Ви Би Козметикс Еоод, гр. Стара Загора
Цена: 2,38 лв.

Днес мисля да споделя мнението си за едни страхотни червила, които съм сигурна че всички са виждали, но доста хора ги пренебрегват заради ниската им цена и недоверието към марката. По принцип не мога да понасям класическата серия червила на Golden Rose - миришат отвратително, прекалено мазни са ми и се разтичат и размазват навсякъде. Ето защо дълго време подминавах и серията Golden Rose 2000. Един ден обаче се загледах в дисплея им с тестери и попаднах на много приятен телесен цвят, точно такъв, какъвто отдавна си търся. Взех го да го пробвам и... на следващия ден се върнах и си купих още 3 цвята :) И от четирите цвята съм много доволна, имат всички качества, които търся в едно червило - много добра покривност, не прекалено мазни и разтичащи се, красиви цветове, издържат дълго време без подновяване, цветовете са матови, а не блестящи, и са на смешна цена. Подозирам че скоро ще попълня колекцията с още 5-6 цвята. Досега не са ми предизвикали никакви алергични реакции или кожни раздразнения, а ги ползвам доста често. Единственото неприятно нещо е миризмата, типична за червилата на Goldyn Rose, но тук поне е по-слаба, отколкото в класическата им серия.

На снимката долу може да видите цветовете, които аз имам - подредени са от най-светлия към най-тъмния, а номерата са както следва: 126, 107, 142, 144


0 коментара:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...