The Vagabond Prince: Enchanted Forest EDP

 Picture courtesy of The Vagabond Prince Perfume House

The Vagabond Prince Perfume House is a new niche perfume company from California. Their first fragrance - Enchanted Forest - will be released in January 2013. They have sent me a sample to try it and make a review about the fragrance.

***

The Vagabond Prince Perfume House е нова, нишова компания за парфюми от Калифорния, САЩ. Техният първи парфюм - Enchanted Forest - излиза на пазара през Януари 2013г. От фирмата ми изпратиха мостричка на парфюма, за да го тествам и да споделя отзиви за него.
 







Enchanted Forest is an unisex perfume, made by the nose Bertrand Duchaufour. The most distinctive note is blackcurrant which surprised me when I first read about the fragrance because I've never thought that black currant will look good in a perfume that is designed for both - men and women.I've always thought that perfume build around blackcurrant will be too fruity and girly, more appropriate for teenage girls. Well.. I was definitely wrong. Enchanted forest is dark and mysterious. The name is very well chosen - when you close your eyes you can see yourself walking through a forest, you can smell the dark moss covering the trees, you can feel the moist wood under your feet... I'm not good describing scents, but I found a song that is a perfect match for the mood that this fragrance creates :)

***

 Enchanted Forest е унисекс парфюм, създаден от Bertrand Duchaufour. Най-ясно различимата нотка в пирамидата му е касис. Когато за първи път прочетох за този парфюм наличието на касис като основна нотка ме изненада - някак не ми се струваше подходящо за унисекс парфюм. Винаги съм свързвала касиса с плодови и сладникави аромати, предназначени по-скоро за тийнейджърки. Е... оказа се че греша. Enchanted forest е тъмно и мистериозно ухание. Името му е много добре подбрано - когато затвориш очи уханието те пренася в мрачна гора, можеш да усетиш аромата на тъмния дървесен мъх, влажната дървесина, листата на дърветата и скритите горски плодове... Никак не ме бива в описанието на аромати, но открих песен, която перфектно пресъздава настроението на парфюма:




Overall it is a good unusual fragrance that I would definitely buy if I have the chance (I still don't know what will be the price when they officially release it on the market - probably it will be too expensive for the Bulgarian standards). Keep in mind that it is for everybody, and it is definitely unisex fragrance - I can totally see my husband wearing this :) You can find more about Enchanted forest here.

Please note: I was sent two vials for free to make review of the perfume. I did not received money to advertise this product. A free vial can not make me write good things about the perfume if I did not like it ;) Everything written in this blog post is my honest opinion.

***

Накратко, Enchanted forest е добър и необичаен парфюм, който определено бих си купила ако имах възможност (все още не знам каква ще е цената му когато официално излезе на пазара - може би ще е прекалено скъп за българските стандарти). Ако решите да го пробвате имайте предвид, че парфюмът не би допаднал на всеки и определено е унисекс аромат - без проблем мога да си го представя носен от мъжа ми ;) Можете да разберете повече за аромата от сайта на марката.

Важно: Бяха ми изпратени 2 безплатни виалчета, за да тествам парфюма и да споделя впечатления. НЕ получавам пари, за да рекламирам марката или да пиша за нея. Безплатна мостричка от 1,5 мл парфюм не би ме накарала да пиша хвалебствия ако ароматът наистина не ми беше харесал. Всичко написано в тази статия е личното ми и честно мнение.

2 коментара:

  1. Ана каза...

    Прекрасно описание, без усилие почувствах атмосферата, която пресъздаваш ^.^ С удоволствие бих изпробвала аромата, ако се появи на нашия пазар.

  2. Nina Vasiljevic каза...

    Шишенцето изглежда много добре

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...