Lime Crime

Продуктите на Lime Crime отдавна се мъдрят на едно от челните места в уишлиста ми, но за момента си оставам само с влажния поглед на пребито кученце, с който гледам различните ревюта в YouTube и бюти блоговете. Цветовете им са ярки, дръзки и нестандартни. Всъщност ако трябва да съм честна една от основните причини все още да не съм се поглезила с някой техен продукт е, че все още не мога да се спра на нещо конкретно - когато става въпрос за Lime Crime при мен влиза в сила девизът на АЛФ: "Искам всичко!" :). Ако трябва да си купя всичко, което съм набелязала най-вероятно ще трябва да обера банка. 

Както и да е, причините за днешният ми пост са две - едната е, че бързам да споделя за излизането на новата им палитра за очи China Doll, която изглежда страхотно и директно скочи на челна позиция в мечтите ми за нови козметични похождения. 


Втората причина е да ви помоля за помощ при избора на първия техен продукт, който ще си купя. След дълго мислене и тежки въздишки успях да сведа избора си до следното:

  1. Chinchilla - Opaque Grey Lipstick $16 от колекцията им Lip Noir - знам, знам, подходящо е само за нощта на Вси Светии, но честно казано... цветът е толкова красив и нетипичен, че с удоволствие бих го носила и по-честичко (моля ви, не ме пращайте в психиатрията, просто харесвам по-абстрактни цветови решения ;))




           2. Candy Apple - Carousel Lip Gloss ($17)



      Ще се радвам ако можете да ми помогнете при избора като напишете съвета си в коментарите под статията. Още повече ще се радвам ако се включи някой, който вече има опит с продуктите на Lime Crime дори и да не са конкретно тези два, към които аз съм се насочила. 

      Между другото, Lime Crime предлагат и чудесна affiliate програма, към която всеки може да се включи ето тук и към която аз току-що се записах, за което сигурно сте се досетили, виждайки красивия банер в горният десен ъгъл на блога. Далеч съм от мисълта, че ще спечеля нещо от него, но какво пък... поне стои красиво и ме вдъхновява всеки път когато го погледна :).

      P.S. Снимките в тази публикация НЕ са правени от мен и НЕ притежавам никакви права върху тях. Снимките са взети от официалния сайт на Lime Crime.


      ***

      P.S. All the pictures in this blog post are NOT made by me and are NOT my property. The pictures are taken from the official Lime Crime website.

      0 коментара:

      Публикуване на коментар

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...