Сенки за очи L'OREAL Color Infallible Eye Shadows

Здравейте и честита Нова Година!

Като за начало на 2012г. реших за започна с ревю на едни от любимите ми напоследък сенки за очи с идеята да ми тръгне на хубаво и през новата година да имам повече време за блога, който за съжаление поизоставих малко напоследък.

L'OREAL Color Infallible напоследък се споменават често из бюти блоговете и според мен напълно заслужено. Сенките са разкошни - много наситени, с приятна и лесна за нанасяне консистенция. Количеството им е предостатъчно, особено ако и вие като мен харесвате не толкова приложими в ежедневието цветове.

Всяка опаковка съдържа 3,5 гр. продукт, бурканчетата им са много сладки и не заемат много място. Вървят със специално капаче, което да ги притиска и да не им позволява да се разсипят:




За момента имам само два цвята - 006 All Night Blue и 014 Eternal Black, но сериозно съм се замислила да се снабдя с още два-три. Според мен напълно си заслужават парите. Ето няколко снимки на цветовете, които имам:











И още един сериозен плюс - снощи направих новогодишния си грим, използвайки All Night Blue и на сутринта сенките не бяха мръднали  (не ползвам основа за сенки, но нанесох сенките с мокра четка, за по-голяма плътност на цветовете). За мен всеки грим, който е способен да издържи Новогодишен купон определено може да се нарече траен ;) На опаковката им пише, че издържат 24 часа и съм склонна да се съглася.

Сенките може да закупите от всеки щанд на L'OREAL. За съжаление в България се внасят много малко цветове, ако не се лъжа май бяха 8. Моите купих от IVIS и цената им беше 13.38 лв.

6 коментара:

  1. Ida каза...

    Страхотни са тези сенки, аз мисля да си купя всички, които се намират в България! На черните личат ли си блестящите частици, като се нанесат на окото?

  2. Vorpax каза...

    Да, определено си личат отблясъците на черните, особено ако са нанесени с леко навлажнена четка. Ще пробвам тези дни да ги снимам нанесени върху клепача, за да покажа колко точно си личат брокатчетата. От тези, които се внасят в България съм набелязала още 05 Purple Obsession и 12 Endless Chocolat.

  3. Jeni каза...

    Аз също много харесвам тези сенки. Имам само два цвята за момента, но планувам да си разширя колекцията значително.

  4. Ida каза...

    Аз съм решила да си ги взема всичките без белите. За момента имам само Burning Black , които са страхотно сливово. Много исках и тези в цвят каки, но ги няма в България.

  5. Анонимен каза...

    Здравей!
    Аз също имам тези сенки, но съм малко разочарована, защото на пръста или на кожата на ръката са наситени и цялата им красота се разкрива, но на окото - не. Опитах и като теб с мокра четка, не се получи. Би ли споделила как точно ги нанасяш? Може би проблемът при мен е в блендването.. Благодаря!

  6. Vorpax каза...

    Ами нищо по-специално не правя при нанасянето - просто намокрям четката, потапям я в бурканчето на сенките и после нанасям върху клепача с леко потупване и напластяване. Ето и едно клипче, описващо т.нар. Foiling техника: http://www.youtube.com/watch?v=jtakIbjioNs

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...