Lipstick collection :)

Тези от вас, които следят блога по-отдавна може би вече са забелязали, че по принцип не обичам гланцове за устни (всъщност към момента притежавам само два). Червилата обаче са друго нещо :) Те определено са любимият ми козметичен продукт. Днес съм ви приготвила няколко снимки на колекцията ми от червила. Не са кой знае колко много на брой, а и повечето от тях вече съм показвала в други публикации, така че няма да ви отегчавам дълго :)




  1. Illamasqua Lipstick - Poison
  2.  Avon - Personified Plum - винено червено с много златисти частици. Мирише приятно, гилзата му е оформена в много интересна форма. Нанесен на устните цветът е по-скоро прозрачен и не особено плътен. Това между другото много ми допада, тъй като не смятам че червените червила се връзват с ежедневния ми стил, затова избирам по-скоро прозрачни нюанси на червеното.
  3. Bell - # 2 - смесица между перлено розово и бледо лилаво. 
  4. Seventeen - Natural Sheer # 333 - перфектният телесен цвят, поне за моята кожа. Опаковката е много сладка и стабилна, ароматът е приятен, цветът е много наситен, но изобщо не изсушава устните. Напротив - усещането е все едно си нанесъл балсам за устни. Определено трябва да се запася с още една-две опаковки от него, защото досега не съм попадала на по-добро червило в телесен цвят.
  5. S-he Stylezone - #327 - много интересен цвят. На снимката изглежда по-скоро синьо, но всъщност е смесица между синьо и лилаво със златисти частици. Нанесено на устните стои почти прозрачно, като балсам, но придава лек блясък и студен подтон на устните. Евтино и много необичайно като цвят. То също е едно от любимите в колекцията ми. За съжаление е много меко и моето се счупи в основата и изглежда ужасно. Отдавна се каня да си взема ново, но в Бургаския DM все го няма и не знаят кога ще зареждат от него :(
  6. Essence - # 02 Frosted - Бледо заскрежено розово. Мирише на нещо като горски плодове. Честно казано не ми харесва. Чувала съм доста добри отзиви за червилата на Essence, може би наистина са хубави, но точно този цвят нанесен на устните стои отвратително - мазен, неравномерен, стои някак "на парцали" и подчертава всички недостатъци на устните. С две думи, категорично не го препоръчвам.
  7. FlorMar Selection  # 06 - отново перлено розово, но с по-топъл подтон. Струва ми се прекалено изсушаващо и също не го харесвам, така че и него не бих препоръчала. В интерес на истината това е единственият продукт на FlorMar, който ме е разочаровал до момента. 
  8. Oriflame Colour Attraction # 12133 Baby Beige - червилото не е лошо, но го имам от доста време и не знам дали още се произвежда, така че няма да изпадам в подробности. 
  9. Oriflame Silky Kiss - Coral Crepe - Отново доста стара версия, не знам дали още я предлагат. Давала съм подорбно отзиви за това червило и преди, така че няма да ви занимавам с него отново.
  10. Golden Rose # 98 - Прекрасен цвят, но просто не мога да се разбера с класическата версия червила на Golden Rose - миризмата и консистенцията им направо ме убива и колкото и да ми харесват цветовете просто не мога да ги нося. Това червило ми е подарък от Jeni от Just another blog и можете да прочетете повече за него ето тук.
  11. Golden Rose # 100 - почти бял перлен цвят. Нанесен самостоятелно едва се забелязва. Поставен върху друго червило придава много приятен блясък. Отново същият проблем - смърди отвратително.
  12. Golden Rose 2000 # 142 
  13. Golden Rose 2000 # 126
  14. Golden Rose 2000 # 144 - за червилата Golden Rose 2000 mоже да прочетете по-подробно тук. Те са ми любим продукт и ако имах излишни пари бих се заредила с цялата им гама от цветове.


 ("телесни" цветове)





 (Oriflame Coral Crepe, Avon Personified Plum, Illamasqua Poison)




 (Перлено розови)




Естествено докато правех снимки на цялата "колекция" нямаше начин да не пропусна точно две от любимите си червила - Golden Rose 2000 # 107 и Wet'n'Wild # 35. За първото съм писала вече подробно в стари публикации, затова щракнах няколко снимки само на Wet'n'Wild # 35 - тъмно кафяв разкош със сребристи блестящи частици. 







1 коментара:

  1. Анонимен каза...

    Вълшебни са ! Аз предпочитам червилата в пъти пред гланцовете, много рядко слагам от вторите. Телесните цветове са невероятни, и ще се възползвам от добрите снимки, за да си избера нови.

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...