Гланц за устни Balea Young и сенки за очи Moda I-shine

Днешната публикация спокойно може да носи името "Открития на седмицата" защото и двата продукта, за които ще пиша ме изненадаха много приятно. 


  • Балсам за устни с аромат на диня Balea Young - Splashy Watermelon - за това балсамче съм чела доста отзиви по блоговете, при това всичките отрицателни. Поради тази причина доста време след като случайно ми го подариха не си направих труда дори да отворя кутийката. Сега определено съжалявам, че не го пробвах по-рано. Е, не е най-добрият балсам който съм ползвала, но пък върши добра работа, количеството е огромно (10гр.), а опаковката е много сладка. Признавам си, пристрастена съм към такива сладки малки метални кутийчици. Единственият им недостатък е, че балсамчета в такива кутийки са нехигиенични ако се бърка с пръсти в тях. Но и за този проблем съм си намерила решение - ползвам го само вкъщи с четчица за нанасяне на червило.








  • Сенки за очи Moda I-ShineEyeshadow # 336 - ето тук вече съм безмълвна, просто нямам думи да опиша колко съм възхитена от тези сенки. Мернах ги случайно в едно квартално магазинче и веднага бях привлечена от изключително блестящия им тюркоазен цвят и стилната опаковка.  За цената им от около 5 лв. направо надхвърлиха очакванията ми. Цветът е уникален, а дизайна на кутийката им е изчистен и семпъл, капачето се затваря стабилно. Силно блестящи са и не особено плътни, по-скоро придават леко сияние нанесени самостоятелно върху клепача. Нанесени върху други сенки, само като акцент върху клепача стоят невероятно. Определено бих си купила останалите цветове от серията и силно ги препоръчвам. 








Недостатъци: никъде нямат изписан срок на годност, нито състав, нито вносител... нищо.

8 коментара:

  1. Ida каза...

    Уау, тези сенки наистина изглеждат страхотно!

  2. Funny Bunny каза...

    И аз имам тези божествени сенки! Наистина са вълшебно красиви, но моите миришат адски силно на нещо като маслен пастел, още от първото отваряне. Понеже не пише нищо на тях, това леко ме притеснява :) Дали твоите също ли миришат така или моите просто са стари?

  3. Vorpax каза...

    Странно - моите нямат абсолютно никаква миризма, нито от кутийката, нито разнесени върху кожата.

  4. Funny Bunny каза...

    Дам, моите може би са с изтекъл срок тогава :( Мерси за отговора!

  5. Анонимен каза...

    Ще те посъветвам да погледнеш пигментите на Cifelli, наистина са страхотни, и имат подобен цвят! Може да се нанася със суха/мокра четка, но и в двата случая е пигментиран.

  6. Vorpax каза...

    Наистина ли имат същия цвят? Чувала съм доста добри отзиви за Cifelli, но за съжаление не съм ги срещала никъде в Бургас. Ако намеря къде ги продават с удоволствие ще ги пробвам :)

  7. диди каза...

    Моля те, кажи къде е това магазинче, отдавна ги търся тези сенки, страхотни са наистина!

  8. Vorpax каза...

    Диди, магазинът се намира в Бургас - в горния край на пазарчето на Краснодар във Възраждане.

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...