Сенки за очи Trendy by Cosbell


Мисля че и друг път съм споменавала сенките на Trendy - произведени са от HELLENIKA SA, които са производители също на Seventeen и Radiant. Общо взето Trendy са най-евтини, но като като качество според мен доста се доближават до Seventeen. Както се вижда от снимката цената на единичните сенки е 4,18 лв. Имам общо 5 цвята, но два от тях са доста старички, дори не знам дали въпросните цветове не са вече спрени от производство, а и не смея вече да ги ползвам (пазя ги само като мостра на цвета с надеждата някой ден да намеря същите цветове сенки, защото много ги харесвах). Между другото, що се отнася до качеството и цветовете смея да твърдя, че Trendy определено са дръпнали надолу и трите цвята, които ще ви покажа днес малко ме разочароваха. Маалко по-слабо пигментирани са от старите, а и цветовете не са чак толкова дълбоки и интересни.



Както се вижда от снимките, опаковката им е трагична - грозна и лесно чуплива. Но за цената си от 4 лв. мисля че няма какво повече да се очаква. Така или иначе обикновено махам сенките от кутийките и ги слагам в палитра (хората, които като мен живеят в квартири, големи колкото кибритени кутийки знаят, че всеки спестен сантиметър жизнено пространство е от значение), така че грозноватата опаковка не ми е проблем. 

/Със светкавица/

/Без светкавица/


Първият цвят, който ще ви покажа е № 40 Night Sky - хубаво тъмно синьо с леееки блестящи частици. Малко приличат по цвят на L'Oreal Color Infallible № 006 All Night Blue. Обожавам такива тъмносини цветове. Както вече съм споменавала косата ми е червена и мисля, че тъмно синьото добре си партнира с цвета й. Мисля скоро да направя сравнение на всички тъмно сини сенки, които притежавам.




Вторият цвят е № 12 Black - матово черно. Надявах се да е малко по-наситено, но дори нанесено с мокър апликатор стои неравно и блудкаво. Всъщност... имала съм и по-лоши, но честно казано ако искате плътно матово черно по-добре потърсете други варианти.




И последният цвят, който ще ви покажа днес е № 15 Plum - смесица между винено червено, лилаво, кафяво... накратко труден за описание цвят. В кутийката изглежда че има някакви почти незабележими блестящи частици, но нанесен на окото е по-скоро матов.



Ето как изглеждат нанесени върху кожата - от ляво са нанесени със сух апликатор, а в дясно - с мокър.

/Нанесени със суха четка/


/Нанесени с мокра четка/


2 коментара:

  1. Jeni каза...

    Интересни ми се струват, макар че никога и никъде не съм ги засичала из София. Аз самата съм почитателка на неутралните тонове и това ми грабва вниманието.

  2. Vorpax каза...

    И аз досега съм ги виждала само в магазини Ivis. В единия от бургаските им магазини имат цял щанд с най-различни продукти на Trendy.

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...