Sleek #596 Bad Girl Mineral Based Eyeshadow Palette и Sleek #946 Electro Peach Pout Polish



Най-сетне се наканих да дам малко по-подробни отзиви за продуктите на Sleek, за които ви споменах тук

Първо - доставката ми се забави, при това доста - поръчах и платих през сайта на Sleek на 27-ми декември. Изпратих им мейл на 12-ти януари, за да питам какво става. Получих отговор на и-мейла си 7 дена по-късно, където обясниха, че поръчката ми е била изпратена на 12-ти (същия ден в който им писах). Предполагам, че забавянето се е получило заради коледните и новогодишните празници.

Продуктите пристигнаха много добре опаковани и в перфектно състояние.



  • Sleek Pout Polish в цвят #946 Electro Peach - прехласнах се по отзивите, които четох за него в много от блоговете, които следя. Определено не съжалявам за покупката и със сигурност ще пробвам и други цветове. Цената му е 6,50 USD за 10 гр. продукт. На външен вид прилича на стандартните вазелинчета, които продават в такива кутийки. Консистенцията му обаче е доста по-различна - много е лека и кремообразна. Цветът, който аз си избрах, погледнат в бурканчето изглежда доста стряскащо наситено коралово,.Нанесен на устните обаче  придава само лек нюанс - прави ги меки и пухкави. Единственият недостатък, за който се сещам е, че мирише много силно на кокос, а аз мразя тази миризма.






  • Sleek #596 Bad Girl Mineral Based Eyeshadow Palette - Bad Girl е може би единствената Sleek палитра (от предлаганите в момента) която бих си купила. Хората които следят блога ми редовно може би вече са усетили, че харесвам тъмни и наситени цветове в декоративната козметика.В това отношение Bad Girl определено не ме разочарова - цветовете са точно такива, каквито ги обичам, нанасят се лесно, плътни са. Палитрата се състои от 12 цвята и всеки от тях е по 1,1 гр. Цената на палитрата е 10 USD. 













На живо цветовете са една идея по-тъмни от това, което  се вижда на снимките. Може би поради липсата на нормална светлина в това отвратително студено и мрачно време, но не можах да направя свестни снимки.

И понеже няма да съм аз ако не се размрънкам за нещо, ще добавя и два недостатъка: първо палитрата е произведена в Китай, а балсама за устни - в Тайван. Не че качеството им е лошо, просто ако страдате от предразсъдъци имайте го предвид. Вторият недостатък е, че някой от цветовете в палитрата на мен ми изглеждат абсолютно идентични, или поне с просто око не виждам никаква разлика.По конкретно говоря за Underground, Twilight и Envy.

Поръчах нещата от официалния сайт на Sleek , а доставката до България ми излезе 10.42 USD.

    4 коментара:

    1. Анонимен каза...

      Палитрата е страхотна просто, наистина много ги хвалят. Всичките сини са уникални.

    2. MaquiLab каза...

      Здрасти, не бях попадала на блога, много хубави ревюта правиш!

      По повод палитрата - определено си заслужава човек да си направи труда да поръча, страхотни са им нещата на Слийк. Сега поръчах и една на MUA, която изглежда подобно на слийк-ските палитри, но едва ли качеството ще е същото. Ще видим де :)

    3. Vorpax каза...

      Здрасти Ели, аз пък отдавна следя твоя блог и вече си пердаша коментари там все едно се познаваме от години ;)

      Чувала съм добри коментари за палитрите на MUA, даже ако не ме лъже паметта съм гледала и няколко клипчета в youtube, в които много ги хвалят. С нетърпение ще чакам да споделиш снимки и отзиви.

    4. MaquiLab каза...

      Хах, наистина се радвам, когато виждам, че някой редовно чете блога ми! Но чак като каза, че имаш блог в последните коментари, тогава разбрах за твоя, но важното е, че разбрах :)

    Публикуване на коментар

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...